Hallo bloggers!

Ik ben Monique, happely getrouwd en moeder van twee cutie boys, Jimmie en Sem (2002 en 2004). Ik hou enorm van knutselen, noem het maar gerust een verslaving hihi....
Ik ben ook erg verknocht aan Brocante, kan ook uren snuffelen op een oude Brocante markt of ouderwetse vlooienmarkt. Ook in kringloopwinkels kan ik uren doorbrengen, waar ik helaas niet zo heel vaak kom. Op dit blog vind ik het leuk om kaarten/doosjes/layouts aan jullie te laten zien in de Vintage sfeer. Ook foto's van oude dingen, romantische tuinen, Vintage en Victoriaanse plaatjes die ik op internet vind zal ik met jullie delen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter zouden laten hoor! Op mijn andere blog www.cutecardsandstamps.blogspot.com laat ik ook leuke dingen zien, tevens kunnen jullie daar zien wat ik aan leuke hobbymaterialen te koop aanbied. Het meeste gloednieuw in de verpakking met leuke korting! Klik op het knopje For Sale en je ziet het!

Heel veel liefs,
Monique

woensdag 26 oktober 2011

Eindelijk..... het is zover! En voor de zenuwen wat kaartjes gemaakt....

Hoi allemaal, het is veeeel te lang geleden dat ik een berichtje plaatste, maar ik heb het mega druk gehad met mezelf hihi... oh voor ik het vergeet: Marijke en Chantal: SUPER BEDANKT voor jullie ontzettend leuke kaartje, wat lief!! Hij prijkt aan mijn memobord hoor en blijft daar nog heel lang hangen!



Na zes maanden voorbereiding en onderzoeken is het grote moment nu daar! Ik word morgen opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag is de dag van mijn nieuwe toekomst; de maagverkleinings operatie! Ik ben er zo ontzettend druk mee bezig geweest de afgelopen maanden, alles stond in het teken van mijn Gastric Sleeve, zoals de operatie officieel heet. Ik heb me enorm verdiept in alles wat er maar bij komt kijken, ingelezen, gesnuffeld, naar resultaten gezocht, kortom, mn leven bestond bijna alleen nog maar uit medische dingen. Maar na vrijdag zijn in ieder geval de zenuwen voorbij, het is dan achter de rug! Ik heb deze laatste twee dagen lekker zitten freubelen, hoewel ik nog diverse andere dingen had moeten doen, zoals ramen lappen, badkamer soppen enz. ik had het voorgenomen, maar toen kwamen de zenuwen en heb ik lekker wat kaartjes gemaakt. Het heeft geholpen want ik ben echt super kalm en kijk er echt naar uit! Ik hoop dat ik lekker snel kan herstellen, de kilo's eraf mogen knallen en ik lekker iedere dag wat kan freubelen! Zodra ik weer een beetje bij de pinken ben zal ik hier weer wat plaatsen. In ieder geval heb ik nu alvast wat leuke kerstkaartjes om te laten zien. Het zakje heb ik ergens op een blog gezien en vond ik zo leuk voor de kerst! De andere kaart heb ik van een paperbag gemaakt waar ik normaal gesproken cadeau zakjes mee maak. Het papier is van Tilda, verder heb ik lint van Eline's huis gebruikt, alsmede de stempels, de kerstster is een Creatable. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en hopenlijk tot snel horens!

Liefs, Monique

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wat leuk zeg, mooie andere blog heb je.

Christine zei

Veel succes! Hopelijk voel je je na de herstelperiode als herboren!
Mooie spulletjes heb je gemaakt!
Liefs
Christine

Babette zei

Ziet er weer erg mooi uit.
Heel veel succes morgen en de komende tijd.
Groetjes Babette

Marijke zei

Kleine moeite het kaartje voor jou Monique, wij waren heel blij met de spulletjes van de candy. Het kaartje wat ik ermee gemaakt heb is in de prijzen gevallen hihi. Mooie kesrtcreaties heb je gemaakt, waar zeneuwen al niet goed voor zijn........wens je heel veel succes morgen met de operatie en ook daarna!!
Liefs, Marijke en Chantal

Desirée-ScrapDees zei

ik wil je heel veel sterkte toewensen en dat het maar een kiloknaller mag worden! Succes hé!

SandraR zei

Veel sterkte gewenst voor vrijdag en dat je maar snel weer op de been bent en snel zonder de extra kilo's!
Alvast veel beterschap!

Liefs, San