Hallo bloggers!

Ik ben Monique, happely getrouwd en moeder van twee cutie boys, Jimmie en Sem (2002 en 2004). Ik hou enorm van knutselen, noem het maar gerust een verslaving hihi....
Ik ben ook erg verknocht aan Brocante, kan ook uren snuffelen op een oude Brocante markt of ouderwetse vlooienmarkt. Ook in kringloopwinkels kan ik uren doorbrengen, waar ik helaas niet zo heel vaak kom. Op dit blog vind ik het leuk om kaarten/doosjes/layouts aan jullie te laten zien in de Vintage sfeer. Ook foto's van oude dingen, romantische tuinen, Vintage en Victoriaanse plaatjes die ik op internet vind zal ik met jullie delen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter zouden laten hoor! Op mijn andere blog www.cutecardsandstamps.blogspot.com laat ik ook leuke dingen zien, tevens kunnen jullie daar zien wat ik aan leuke hobbymaterialen te koop aanbied. Het meeste gloednieuw in de verpakking met leuke korting! Klik op het knopje For Sale en je ziet het!

Heel veel liefs,
Monique

maandag 5 maart 2012

'Wat vliegt de tijd! Even geen knutseltjes, wel een update!

Het is alweer een poosje geleden dat ik een creatie van mezelf heb geplaatst. Helaas heb ik het de laatste weken zo druk gehad met van alles, dat ik geen knutseltjes kan laten zien, niet dat ik niet creatief bezig ben geweest hoor, integendeel... a.s. vrijdag wordt mn oudste zoontje 10 jaar! Een hele mijlpaal! Ik ben druk bezig met de traktaties, het zijn doosjes met dekseltjes geworden,bovenop komt een plaatje van Paper Mario en in het doosje een zakje snoepjes met een stuiterbal. Ik hoef alleen nog maar de plaatjes uit te printen en te plakken dan is dat gebeurd. Wat is er verder nog gebeurd; mijn afvalrace is in volle gang; afgelopen zaterdag stond de teller op -30 kilo! Een enorm gewicht als je je bedenkt dat je dit de hele dag rond moet sjouwen! Ik heb een voor foto en een na foto voor jullie, de na foto was bij 25 kilo, inmiddels zijn er nog eens 5 kilo extra af.
Verder ben ik junior demonstratrice geworden voor Tupperware, echt ontzettend leuk om te doen! Het stoffige imago is gelukkig voor velen verleden tijd, het is helemaal hip om bij je thuis een kook studio party te organiseren, waarbij je met je gasten en onder begeleiding van je tupperware demonstratrice gerechtjes maakt en meteen de mooie producten van Tupperware kan uitproberen, tegenwoordig bestaan er prachtige keukenhulpen om het koken een stuk sneller en makkelijker te maken!
Nou ik hoop dat ik na deze drukke maart maand (we hebben 7 verjaardagen!) weer iets leuks kan laten zien. A.s. zaterdag hebben we het kinderfeestje voor Jimmie, ik heb hoge koksmutsen als uitnodigingen gemaakt, met een tipje van de sluier voor het feestje. We gaan in ieder geval er een heel leuk, creatief en lekker feestje van maken, compleet met koks in spé!
Ik ben heel benieuwd wat jullie van de foto's vinden hoor!

Liefs en tot snel!
Monique

8 opmerkingen:

Babette zei

Wat fijn dat het zo goed gaat, gefeliciteerd met deze eerste mijlpaal en je ziet er geweldig uit.
Groetjes Babette

Marijke zei

Wat ga je goed Monique!! Je ziet er stralend uit!! enne feest ze de komende tijd..........

Groetjes, Marijke en Chantal

Aartje zei

Wow, wat gaat dat goed zeg. Mijn complimenten. En alvast een fijne verjaardag.
Groeten, Aartje

Christine zei

Super meid! Je inspanningen en je leed worden beloond! Je straalt!!!
Liefs
Christine

Kaatje Brocant zei

Dank jullie wel lieve meiden!


Liefs, Monique

Ilonka zei

Hoi Monique,
Wauw zeg wat een top prestatie heb je geleverd en wat ontzettend knap gedaan. Ik neem m,n petje voor je af.
En wat zie je er prachtig mooi uit, mijn complimentjes.

XXX Ilonka

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een verschil van foto's meid. Je ziet er bijzonder goed uit en wat vind ik het super goed van je. Volhouden hoor Monique. Ik ben ook begonnen en wil er eigenlijk best wel 10 kilo vanaf. Kom af en toe kijken hoe het je af gaat.
Nog gefeliciteerd met je zoontje of moet hij nou nog jarig worden?
Gezellige groetjes Lida

Homemade Home zei

Gefeliciteerd, dit vind ik ..super knap.... je ziet er geweldig uit.
Leuke blog heb je, ik ben je 100 ste
volger.
Hartelijke groet Nelly