Hallo bloggers!

Ik ben Monique, happely getrouwd en moeder van twee cutie boys, Jimmie en Sem (2002 en 2004). Ik hou enorm van knutselen, noem het maar gerust een verslaving hihi....
Ik ben ook erg verknocht aan Brocante, kan ook uren snuffelen op een oude Brocante markt of ouderwetse vlooienmarkt. Ook in kringloopwinkels kan ik uren doorbrengen, waar ik helaas niet zo heel vaak kom. Op dit blog vind ik het leuk om kaarten/doosjes/layouts aan jullie te laten zien in de Vintage sfeer. Ook foto's van oude dingen, romantische tuinen, Vintage en Victoriaanse plaatjes die ik op internet vind zal ik met jullie delen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter zouden laten hoor! Op mijn andere blog www.cutecardsandstamps.blogspot.com laat ik ook leuke dingen zien, tevens kunnen jullie daar zien wat ik aan leuke hobbymaterialen te koop aanbied. Het meeste gloednieuw in de verpakking met leuke korting! Klik op het knopje For Sale en je ziet het!

Heel veel liefs,
Monique

maandag 13 februari 2012

Druk gehad, ziek geweest, en mn eerste mijlpaal bereikt!

Hoi allemaal,
helaas heb ik de laatste weken niet veel op mn blog kunnen doen. Drukke bezigheden, in de lappenmand, kindjes ook ziek geworden enz. enz. hebben roet in het eten gegooid. Maar ik heb ook mijn eerste mijlpaal bereikt: de eerste 25 kilo zijn eraf, zelfs erover heen! De weegschaal gaf afgelopen zaterdag -26.5 kilo aan! Joehoe wat ben ik blij! Ik wil jullie heel graag een voor en na foto laten zien, kunnen jullie een beetje zien waarom ik zo blij en enthousiast ben hihi..... Ik sta links op de foto, mn zus rechts, de foto is een maand voor de operatie genomen.

Het is net "zoek de verschillen" hihi.... op naar de volgende mijlpaal!
Komende donderdag komt mn schoonmoeder gezellig knutselen bij me, dan kan ik meteen weer wat leuks laten zien!

Liefs, Monique

6 opmerkingen:

SandraR zei

Super! Wat ben je al veel kwijt, zeg! Volhouden!

Liefs, San

Marijke zei

Monique, wat goed zeg!! Je ziet er stralend uit! Ben benieuwd wat je gaat freubelen, wel showen op je blog he.

Liefs, Marijke en Chantal

*mieke* zei

Wauw...ontzettend knap hoor! En je straalt gewoon van oor tot oor!
Op naar je volgende mijlpaal!
Groetjes Mieke

Aartje zei

Wow wat een geweldig resultaat. Echt iets om megatrots op te zijn!
Groeten Aartje

Thea zei

Gefeliciteerd met je kilos die je kwijt ben....heerlijk he ik ben er nu bijna 42 kwijt na me operatie....:)
Succes met de andere kilo's...

Liefs Thea

Thea zei

Gefeliciteerd met je kilos die je kwijt ben....heerlijk he ik ben er nu bijna 42 kwijt na me operatie....:)
Succes met de andere kilo's...

Liefs Thea